5. prosince 2014

5 ADVENTNÍ OKÉNKO - Balení dárečků

                         pěkný páteční den přeji moje milé blogerky

dneska jsem tu jen na skok .. držte mi palečky jdu na kontrolu ke své paní doktorce, prodloužit neschopenku a hlavně taky mě čeká kontrola na ortopedii po operaci kolene.. na naši jdou taky řešit auto .. ve středu je na křižovatce u nás sejmula řidička ..  naštěstí jen plechy .. ale ale taky to dá spoustu starostí 

už pomalu pokukuji a dumám jak budu balit vánoční dárečky .. darčaky .. takže dnes malá inspirace








teď trošku barevněji 






tradiční barva vánoc 
červená






teď trošku náročnější balení 




u nás letos bude dárečků poskromnu 
já už jsem dáreček od tatínka dostala v srpnu
za to moc děkuji 
a velký dárek nás čeká na jaře 
ten tedy balit nebudeme
:-) to by bylo papíru

hlavně si přeji aby jsme se všichni sešly u štědrovečerní večere ve zdraví
a ty dárečky být nemusí

mám Vás ráda 

ještě bych zapomněla .. ať vás dnes neodnese čert a Mikuláš

DENISA


zdroj foteček  PINTEREST

10 komentářů:

  1. DENI,
    DĚKUJI ZA PĚKNOU INSPIRACI.
    A COPAK JSI DOSTALA ZA DÁREČEK, PROZRADÍŠ :-)
    MĚJ SE PĚKNĚ A DRŽÍM PALEČKY
    AŤ TI TO U MUDR DOBŘE DOPADNE.

    DARČA

    OdpovědětVymazat
  2. nádherné inšpirácie .....teším sa s Tebou na tie vaše veľké darčeky...prajem všetko dobré...jana

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Deni, balení dárečků na fotkách je nádherné, ale já to beztak udělám jako vždy. Zabalím a nalepím ozdobnou stuhu. Na zdobení balíčků moc nejsem. :-D Balení je pro mě utrpení. :-)

    Držím pěsti, ať kontrola proběhne v pořádku a ať se u vánočního stolu setkáte všichni ve zdraví!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Deni,děkuji ji ti za krásnou inspiraci a tvůj úžasný adventní kalendář.
    Přeji pěkný den,Zuzka

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně zabaleno.Hezký víkend preje Vera

    OdpovědětVymazat
  6. Denisko, máš krásně zabaleno :-)) Doufám, že jsi dopadla u doktora dobře .-)

    OdpovědětVymazat
  7. Deni, krásné a nápadité..moc se mi líbí. díky za inspiraci a přeji brzké uzdravení.Inka

    OdpovědětVymazat
  8. Deni, děkuji za velkou inspiraci, té není nikdy dost, přeji krásně pohodový advent, dobré pořízení u paní doktorky...Iva

    OdpovědětVymazat
  9. Denisko, doufám, že kontrola u dr dopadla v rámci možností dobře. Já měla ortopedické problémy také, měsíc jsem marodila se zády. Teď už sice chodím do práce, ale záda bolí stejně. Krásné inspirace :-) Přeji krásný a pohodový advetní víkend! Radka

    OdpovědětVymazat
  10. Krásná inspirace! Už se těším, až budu balit dárky, vždycky z toho mám takový malý obřad, děsně mě to totiž baví :o). Užívej si předvánoční čas (hlavně ve zdraví :o))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky