19. prosince 2014

19 ADVENTNÍ OKÉNKO - Taky vám chybí

                                                                   sníh

                                                pěkný večer milé blogerky

taky vám chybí .. aspoň  trošku by ho mohlo být .. ať máme ,, bílé vánoce ,, to asi nehrozí, jak jsem poslouchala předpověď tak o vánocích má být kolem 13 na našich teploměrech
                                                            ach jo

      tak tady je  malá inspirace .. jak by bylo vše krásné pod tou bílou peřinou




ach není to nádhera 






vyjít si na zasněženou verandu




postavit si huhuláka




a koukat se na sýkorky



                                                                                      zdroj foteček  http://www.pinterest.com/

teď píšu že chybí, ale jak by ho bylo mnoho tak bychom zase nadávaly
:-)

mějte se krásně

dobrou noc a sladké sny 

DENISA

4 komentáře:

  1. Mně sníh taky moc chybí. Venku je spíš jako na jaře a to k těm Vánocům opravdu nesedí. Rádi se vracíme mírně vymrzlí z procházky domů do tepla na horký čaj......
    Klárka

    OdpovědětVymazat
  2. DENDO,
    CHYBÍ A MOC.
    VENKU JE MOC TEPLO .. U NÁS TEĎ RÁNO SVÍTÍ A NA TEPLOMĚRU NA SLUNÍČKU UŽ MÁME 12,5 STUP. A TO JE PROSINEC :-)

    MĚJ SE EVA

    OdpovědětVymazat
  3. sníh mám ráda jen na obrázcích :)) nebo aspoň když nemusím do auta ...
    konečně jsem pochopila tvé číslování okének ... jsem nejaká pomalejší! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Já se musím přiznat, že mi sníh nechybí. Ale současně uznávám, že hlavní příčiny jsou veskrze praktické - představa odhazování sněhu z našich latifundií, s mými nemocnými klouby, nic moc tedy. To pak v rukou neudržím ani lžíci, natož jehlu nebo háček...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky