2. prosince 2014

2 ADVENTNÍ OKÉNKO - Papírové hvězdy

                                  hvězdy .. hvězdičky .. vločky k vánocům patří

         a dneska mám pro vás papírové, které si doma můžeme udělat samy s dětmi



na hvězdu budeme potřebovat 
tvrdší papír 
nůžky 
tužku 
pravítko

hvězdy si můžeme samy nakreslit nebo stáhnout na netu







- vystříháme si hvězdičky jaké chceme
- pak hvězdičku prohýbáme 




- nakonec si hvězdičku pěkně vytvarujeme a máme hotovo




nakonec záleží na každé z nás jak hvězdičky použijeme
můžeme je jen poházet po stole, poličce
nebo taky nahoře udělat dírku a protáhnout provázek 
a hvězdičky pověsit na stromeček atd ..


doufám, že dnes dáváte na sebe pozor
u nás hned prší .. hned sněží
a hlavně je ledovka

ahojte zítra 

DENISA
 


11 komentářů:

  1. Veľmi sa mi páčia tieto hviezdičky, krásne a jednoduché...

    OdpovědětVymazat
  2. DENI,
    NA TYTO HVĚZDIČKY SE TAKY CHYSTÁM.
    DNES JSEM SI DONESLA PAPÍRY, VEN SE
    NEDÁ JÍT TAK JDU NA NĚ.

    PĚKNÉ ADVENTNÍ DNY DARKA

    OdpovědětVymazat
  3. Hvězdičky jsou krásné, už jsem je jednou dělala a je neuvěřitelné, jak jednoduché a přitom efektní jsou.
    Krásný den
    Lorein

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, Deni, už nejaký čas navštěvuji tvůj blog. Je moc hezký, plný krásných okamžiků a ty musíš být velmi laskavý člověk. Ze srdce tě zdravím a přeji krásný adventní čas, Klárka :-)

    OdpovědětVymazat
  5. ahoj Dění, taky už se na ně nějakou dobu chystám

    OdpovědětVymazat
  6. ďakujem za inšpiráciu...je to super

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Deny, hvězdičky jsou krásné, možná zkusím nějaké do okna, včera jsem v ikea koupila svítící velkou hvězdu, tak tyhle by to mohly dozdobit, díky za tip :) Barča

    OdpovědětVymazat
  8. Hvězdičky jsou krásné a jednoduché, já jsem je dělala loni ;-).
    Pohodový advent

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý den, kde se dají koupit ty plechové domečky na svíčky, co máte napravo na fotce? Děkuji. KA

    OdpovědětVymazat
  10. Deni, hvězdičky se mi taky moc líbí. Myslela jsem, že budou složité, ale když vidím ten návod, tak bych je mohla zvládnout i já :) Užívej advent a doufám, že už ti je líp. Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky