23. prosince 2014

23 ADVENTNÍ OKÉNKO - Inspirace

                                          pěkný večer blogerky

hned na začátku musím napsat, že jsem dnes na adventní okénko málem zapomněla .. dnešní den byl jeden velký shon hned od rána
cukroví konečně hotové a v krabicích na balkoně, zítra poputuje kam má .. ještě jsem byla s bráškou dokupovat nějaké darčaky .. teď jsem ještě dobalovala .. a už si konečně sednu a nic nedělám ☺ doufám že nic už nemusím

a co dnes vložit .. nevím .. mám prázdno .. a nebo vím .. mé oblíbené obrázky které se týkají vánoc na severu ..










 příští rok si určitě nějaké vystřihnu a použiji do rámečku

a nakonec  jeden Santa nebo děda mráz 
nevím




moje milé přeji dobrou noc a sladké sny

hlavně zítřek ať zvládneme v pohodě a klidu

mám Vás ráda 

DENISA


zdroj foteček  http://www.pinterest.com/

7 komentářů:

  1. Denisko,krásné a klidné vánoční svátky celé rodině,Maruška

    OdpovědětVymazat
  2. Liebe Denisa,
    ich wünsche Frohe Weihnachten!

    Viele liebe Grüße
    Simone

    OdpovědětVymazat
  3. Deniska prajem krásne Vianoce ...zdraví Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Te deseo una feliz Navidad, mucho amor y magia. Desde España un saludo de Monse

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥